JOBS TO BE DONE, czyli tyle jesteś wart, ile możesz się przysłużyć.
Teoria jobs-to-be-done jest jednym z moich ulubionych konceptów marketingowych. Mam poczucie, że naprawdę dotyka istoty sprawy i trafnie opisuje relacje … Read More
Teoria jobs-to-be-done jest jednym z moich ulubionych konceptów marketingowych. Mam poczucie, że naprawdę dotyka istoty sprawy i trafnie opisuje relacje … Read More
Strategia, w szczególności strategia digitalowa, to DNA naszej pracy. Jako strateżka mam wrażenie, że najczęściej zadawanym przeze mnie pytaniem jest: … Read More
„Dajcie mi więcej leadów”! „Potrzebujemy więcej sprzedaży”! „Musimy zwiększyć liczbę pobrań aplikacji”! Te i podobne potrzeby dotyczą zdecydowanej większości klientów. … Read More
Kilkadziesiąt najważniejszych TrendBook-ów na 2022 i później, zebrane przez Spacecadet VC. Znajdziesz analizy wykonane m.in przez Accenture, Deloitte, Dentsu, PWC … Read More
Jeszcze ciepły (o ile czytacie ten wpis w listpadzie 2022r. 😉 poradnik reklamy programmatic, wydany przez Grupę Roboczą Programmatic przy … Read More
Marketerzy muszą wrócić do podstaw i wrócić do kontekstu. Ale tym razem zrobią to na większą skalę i lepiej. Więcej … Read More
Kiedy dzieje się magia, czyli jak audyt i świadome projektowanie doświadczenia klienta zwiększa sprzedaż. Jednym z elementów audytu CX są … Read More
Niezależnie od tego, czy chodzi o kryptowaluty, NFT, platformy metaverse czy gry, duże agencje od Dentsu po Publicis tworzą dedykowane … Read More
Platforma Netflix prawdopodobnie już w listopadzie uruchomi tańszy pakiet z reklamami. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że nie będzie to jednak … Read More