Dlaczego ten kurs jest wart swojej ceny:
Ten kurs poprowadzi Cię przez proces projektowania, prototypowania i testowania biznesu. Dzięki temu stworzysz wyjątkową, dopasowaną do potrzeb odbiorców ofertę.
Dowiesz się jak samodzielnie:
- dowiedzieć się, czego potrzebują klienci
- jakie są kluczowe segmenty odbiorców
- jak stworzyć wyjątkową ofertę – propozycję wartości dla klientów
- jak zrozumieć ścieżkę klienta
- jak zaprojektować działania uwodzące klienta
- jak przetestować ofertę zanim wydasz miliony na jej promocję
Cele i moduły kursu:
Jeśli planujesz rozpocząć biznes, ten kurs e-learningowy jest właśnie tym, czego potrzebujesz. Poprowadzimy Cię przez etapy tworzenia, prototypowania i testowania oferty zgodnie z metodyką service design.
Kurs został zaprojektowany w taki sposób, aby można go było samodzielnie ukończyć na platformie e-learningowej, z praktycznymi wskazówkami i rzeczywistymi przykładami, które pomogą Ci zrozumieć koncepcje i zastosować je do własnego biznesu. Jest idealny dla przedsiębiorców, freelancerów i właścicieli małych firm, którzy chcą rozpocząć działalność biznesową lub stworzyć świetną ofertę dającą wyjątkową wartość potencjalnym klientom.
Kurs składa się z kilku modułów, z których każdy obejmuje konkretny temat związany z projektowaniem biznesu. Moduły są zaprojektowane tak, aby każdy mógł samodzielnie wykonać prezentowane zadania, zapewniając kompleksowe zrozumienie procesu projektowego zgodnie z metodyką service design i Human Centered Design.
W pierwszym module dowiesz się, jak pozyskać informacje i odkrywać insighty, które pozwolą Ci dogłębnie zrozumieć potrzeby Twoich potencjalnych klientów, ich wyzwania i oczekiwania, co jest dla nich standardem a co efektem WOW! Nauczysz się sprawnie analizować otoczenie konkurencyjne, wyszukiwać trendy i rozpoznawać możliwości i ograniczenia biznesowe i technologiczne. Wszystko to, aby w fazie discovery zrozumieć i wyczuć zarówno potencjalnego klienta, jak i kontekt, w którym budujesz biznes. Poznasz metody badawcze, samodzielnie przeprowadzisz badania.
W drugim module pokażemy Ci, jak zebrane w fazie discovery informacje połączyć z Twoim pierwotnym pomysłem i stworzyć ramę biznesu / oferty / innowacji. Dowiesz się, jak działa i jak formułować pytanie “Jak moglibyśmy…”
Trzeci moduł przygotuje Cię na efektywne generowanie pomysłów na biznes, ofertę, innowację a następnie pokaże, jak je priorytetyzować. Dowiesz się, jak stworzyć wyjątkową propozycję wartości i jak ją zapropotypować, aby zweryfikować swoje założenia biznesowe. Samodzielnie przetestujesz swój pierwotny pomysł i wdrożysz usprawnienia.
Czwarty moduł poprowadzi Cię przez fazę wdrożenia, testowania i optymalizacji Twojego modelu biznesowego / innowacji / oferty. Dzięki temu będzie możliwe usprawnianie i dopasowywanie biznesu do zmieniającego się otoczenia rynkowego i oczekiwać odbiorców.
Po ukończeniu kursu będziesz mieć wiedzę i umiejętności potrzebne do zaprojektowania biznesu / innowacji / oferty zgodnie z metodyka service design i Human Centered Design. Dzięki tej wiedzy możesz otworzyć i prowadzić biznes w digitalu samodzielnie, niwelując związane z tym ryzyko dzięki klientocentrycznemu podejściu i metodzie małych kroków – testowania i optymalizacji.
Czas trwania i forma kursu:
Kurs jest dostępny w całości on-line, na platformie e-learningowej. Masz dostęp do 40 godzin kursu – materiałów video, materiałów do pobrania, podcastów, które w wyczerpujący sposób, krok po kroku, prowadzą Cię przez ścieżkę założenia i przetestowania Twojego biznesu. Realizujesz kurs we własnym tempie, w dowolnym miejscu i czasie. Potrzebujesz do tego jedynie komputera lub telefonu i dostępu do internetu.
Ile kosztuje kurs:
Cena kursu jest niższa, niż ryzyko otworzenia i promowania biznesu, którego model i oferta nie zostały wstępnie przetestowane. Nasza cena komercyjna to 2 800 zł.
Wymagania wstępne:
Na kursie objaśniamy proces projektowania biznesu od podstaw – nie ma wymagań co do wstępnego poziomu wiedzy uczestników. Aby skorzystać z kursu potrzebny jest komputer / tablet / telefon i dostęp do internetu.