Dbamy o digitalowe fundamenty Twojego biznesu!
Customer Experience, SEO i analityka to podstawy, które pomożemy Ci zoptymalizować. Dzięki temu działania reklamowe będą bardziej efektywne.
WWW
Czy Twoja strona sprzedaje? Powinna, nawet jeśli nie sprzedajesz nic przez stronę. Każdy użytkownik, który na nią wejdzie, powinien wynieść z Twojej strony dobre doświadczenie – czyli być o krok bliżej zakupu Twojego produktu czy usługi. To oznacza, że jego doświadczenie z Twoją stroną powinno być co najmniej pozytywne:
strona się szybko ładuje,
nie wyrzuca żadnych błędów,
jest dostosowana do urządzeń mobile,
użytkownik porusza się po niej intuicyjnie, nie gubi się, wie co ma zrobić,
odnajduje szybko interesujące go treści, a nawet więcej.
Czy Twoja strona zapewnia takie doświadczenie? Możemy to dla Ciebie sprawdzić w ramach audytu Customer Experience – autorskiego połączenia audytu SEO on-site, UX i kontentu. Jego efektem są wytyczne, co należy poprawić w pierwszej kolejności. Usługa rozszerzona to zaprojektowanie optymalnego CX na Twojej stronie: SEO+UX+strategia kontentowa.
WYSZUKIWARKA
Co trzeba wpisać w wyszukiwarkę, aby Twoja strona pojawiła się na czołowych pozycjach wyszukiwania? Czy to w ogóle się kiedykolwiek wydarza, czy konkurencja zawsze jest przed Tobą? I gdzie trafi użytkownik, który wpisał tę właściwą frazę? Na stronę główną czy dokładnie w miejsce, w którym znajdzie odpowiedzi na pytania, które szuka? I czy znajdzie tam kontent rozszerzony, który przytrzyma go na Twojej stronie a może nawet przekonwertuje w kupującego klienta?
Skąd jeszcze użytkownik może trafić na Twoją stronę (poza płatną reklamą)? Czy masz bogaty zasób linków kierujących na Twoją stronę organicznie? Czy konkurencja wyprzedza Cię na tym polu?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na powyższe pytania to zapraszamy do nas – chętnie opowiemy po ludzku, jak zadbać o SEO, jak działa, od czego zależy, jak się zmienia, ile kosztuje i jakich efektów można się spodziewać. To jest jeden z digitalowych fundamentów, o który dla Ciebie zadbamy.
ANALITYKA
Prawdopodobnie znasz stare reklamowe powiedzenie, że „połowa pieniędzy wydana na reklamę jest wyrzucona w błoto – nie wiadomo tylko która”.
Mamy dobrą wiadomość: nie dotyczy to digitalu!
Jest jednak jeden haczyk – trzeba mieć dobrze ustawioną analitykę. Niby oczywiste, ale w praktyce bardzo często coś szwankuje. Dlatego absolutną podstawą jest audyt i poprawna konfiguracji Mar-Tech. Zrobimy to dla Ciebie w pierwszej kolejności, zanim zaczniesz inwestować w zmiany i rozwój ekosystemu digitalowego.
Dodatkowym wyzwaniem jest planowana zmiana Google Analytics na GA4 oraz likwidacja „cookies” – warto się na to przygotować już teraz.
STRATEGIA
Zasadniczo od strategii powinniśmy zacząć. Praktyka jednak pokazuje, że czasem marketerzy mają wątpliwość, czy i ile funduszy zainwestować w solidną strategię. Zdarza się, że najpierw stawiają strony www, otwierają profile w social mediach, wydają pierwsze pieniądze na płatną reklamę a następnie zadają sobie pytanie „OK, dokąd to prowadzi?” lub „Czy robimy to dobrze?”. To jest moment, kiedy warto zainwestować w plan. Ustalić cele, środki ich realizacji, oszacować niezbędne zasoby (finansowe, czasowe i ludzkie), oczekiwane rezultaty z poszczególnych działań i opracować plan wdrożenia. Oraz plan B. My jesteśmy zwolennikami zwinnego podejścia do digitalu – czyli testowania, sprawdzania, optymalizowania – na najmniejszych możliwych kawałkach. Przygotujemy dla Ciebie strategię digital, która zakłada minimalizację ryzyka. Szczególnie lubimy model 70 / 20 /10 – 70% działań sprawdzonych, 20 % testowania już działających u innych innowacji, 10% na bardziej ryzykowne ale potencjalnie opłacalne nowości. Oczywiście podejście „test & learn” jest nieodłącznym elementem naszej rekomendacji!
Powyższe obszary możemy dla Ciebie zaprojektować lub zaudytować i zoptymalizować oraz wdrożyć, a następnie dbać o ich jakość w długim okresie. Zapraszamy.
Oczywiście to nie wszystko, czego potrzebujesz w ramach ekosystemy digitalowego. Kolejne punkty to:
PPC w wyszukiwarkach – jeśli nie jesteś organicznie na pierwszej stronie wyszukiwania to warto zapłacić, aby tam się znaleźć. Przynajmniej na kluczowe dla Twojego biznesu frazy.
Social media – konieczność w dzisiejszym świecie. Możesz rozmawiać z Twoimi klientami i usłyszeć, co na Twój temat sądzą.
Reklama digital – video, display, programmatic, etc. Tu wchodzą spore budżety, warto dobrze to robić. I dopiero wtedy, kiedy fundamenty są zoptymalizowane! Nie ma nic bardziej bezsensownego niż kosztowne sprowadzenie na stronę użytkownika, który nie znajduje na niej treści dla siebie. I wychodzi, często bezpowrotnie….
Branding, komunikacja, storytelling – to jest także fundament, którym się nie zajmujemy, ale możemy polecić sprawdzonych partnerów.
Dlaczego my? Mamy ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Obserwowaliśmy tysiące działań reklamowych – efektywnych i tych, które były porażką. Wiemy co działa i czego unikać. Dajemy Ci swoją wiedzę i doświadczenie – to się po prostu opłaca
nasze najpopularniejsze produkty
AUDYT MARTECH
Od 4 999 zł netto
Analiza obecnej konfiguracji
Warsztat z klientem
Określenie celów biznesowych
Maping konwersji
Rekomendacja narzędzi
Rekomendacja konfiguracji
najczęsciej wybierany
AUDYT CX
od 8 999 zł netto
Analiza techniczna strony
Analiza customer journey
Mapowanie “jobs-to-be-done” klientów
Zmapowanie punktów bólu i momentów zachwytu
Analiza kontentu na stronie
Ocena rozwiązań UX
Wytyczne do poprawy CX
AUDYT SEO
od 2 999 zł netto
Analiza techniczna strony
Analiza treści strony
Linkowanie wewnętrzne
Analiza Search Console
Analiza szybkości witryny
Renderowanie strony