SEO / PPC

 

Działania Search Engine Marketing (SEM) prowadzimy holistycznie. Optymalizacja SEO wpływa na efektywność działań PPC (pay per click). I odwrotnie – działania PPC mogą wspomóc SEO. 

W ramach SEO proponujemy audyt SEO istniejącej strony + wdrożenie wytycznych z audytu, opracowanie strategii SEO do produkcji nowej strony oraz stałą współpracę optymalizacyjną SEO (content, link building, działania on-site). 

Prowadzimy także kampanie PPC, optymalizując je pod kątem efektywność (ruch, leady, sprzedaż, inne akcje). 

Nie ograniczamy się tylko do Google – prowadzimy działania także w marketplacach, jeśli są istotnym miejscem poszukiwania produktów / ofert przez użytkowników, czyli odgrywają znaczącą rolę w doświadczeniu konsumenta.

GROWTH HACKING

 

To nasza ulubiona część biznesu! W skrócie jest o hakowaniu rzeczywistości biznesowej – jak sprytnie, często przy ograniczonych zasobach, przechytrzyć system. Czyli wykorzystać media i technologię w nieoczywisty sposób osiągnąć wyjątkowe rezultaty. Tu jest miejsce na partnerstwa, akcje specjalne, guerilla marketing i wykorzystanie danych oraz innowacji technologicznych. Nie zawsze jest to możliwe – wymaga odwagi klienta. Jednak podjęcie ryzyka niestandardowych działań może się okazać strzałem w 10 i wystrzelić wskaźniki biznesowe daleko w przyszłość.

Zachęcamy naszych klientów od przyjęcia strategii 70 / 20 / 10 – alokacji 70% budżetu w bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązaniach, 20% w innowacyjnych, ale już działających, 10% w rewolucyjnych – ryzykownych ale z dużym potencjałem.

PROGRAMMATIC

 

Programmatic daje bardzo duże możliwości wykorzystania danych do precyzyjnego targetowania – chętnie z tego korzystamy. Działamy na różnych platformach – nie tylko najpopularniejszych w Polsce. Szukamy raczej nowych możliwości i lepszych deali biznesowych (obniżania kosztów technologicznych, dostępu do zasobów wydawców w niższych cenach, innowacyjnego wykorzystania danych do optymalizacji kampanii). 

Nasze kampanie optymalizujemy na bieżąco. Dużo testujemy. Chcemy wyciągnąć maksymalne korzyści z tego, co programmatic ma do zaoferowania.

SOCIAL MEDIA

 

W zakresie social media największe doświadczenie mamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIN – to są aktualnie platformy z największym potencjałem. Bardzo mocno przyglądamy się wschodzącej gwieździe – TikTok. Rozumiemy specyfikę wszystkich platform social mediowych – zarówno pod względem potrzeb i zwyczajów użytkowników, jak i różnic w formatach reklamowych. Dzięki temu zaprojektujemy efektywną strategię social media uwzględniając najlepsze rozwiązania dla klienta (przy okazji – zwykle nie rekomendujemy aktywnych działań wszędzie, to nie jest efektywne o ile nie dysponujecie nieskończonym budżetem…). Skupienie się na kluczowych platformach na ścieżce doświadczenia konsumenta pozwala nam utrzymać jakość i uwagę przy rozsądnych kosztach produkcji kontentu i dystrybucji. Nie oferujemy usług moderatorskich, jednak możemy zarekomendować odpowiednich partnerów. 

Korzystamy z narzędzi do social listeningu w celu oceny efektywności działań marki (zasięg, sentyment) i poszukiwaniu cennych insightów. Social media są także częścią działań marketing automation i programów lojalnościowych.