INSIGHTY


Jak mawia stara branżowa prawda: „shit in, shit out”. 
Dlatego dobre, prawdziwe, wartościowe insighty są bezcenne jako wsad do strategii i projektowania. W WideScope fazę discovery traktujemy bardzo poważnie i nie wystarcza nam zwykły brief. Podstawą dla nas jest dogłębne poznanie oczekiwań, wyzwań i możliwości klienta. Bez tego kontekstu po prostu nie da się zaprojektować optymalnych (czyli najlepszych możliwych do wdrożenia) rozwiązań. 

W poszukiwaniu insigtów korzystamy z badań ilościowych i jakościowych, a także z najlepszych praktyk badań service design, których uczyliśmy się od ikon tej metodologii – IDEO – na kursie „Insights for innowation”

Na koniec humorystycznie zauważymy, że odróżniamy insighty od obserwacji 😉 Obserwujemy zachowania konsumentów (a także pracowników i konkurentów) a następnie szukamy ich przyczyn. Łączymy kropki tak, aby odkryć nieoczywiste, dzięki temu możemy budować unikalną wartość na bazie insightów.

STRATEGIA


„Think first.” Brzmi jak truizm, jednak jest to kluczowy filar naszej agencji i biznesu w ogóle. Strategia to – w największym uproszczeniu – sprytna alokacja dostępnych zasobów, wykorzystująca unikalny i zaplanowany system aktywności, aby osiągnąć cel (biznesowy, marketingowy, komunikacyjny, mediowy – jakikolwiek). 

Dobra strategia jest nie do przecenienia. Sprytna alokacja zasobów i zaplanowanie unikalnych aktywności (wyróżniających na tle konkurencji) ma kluczowe znaczenie dla budżetu i efektywności działań. Strategię budujemy w oparciu o insighty – dlatego porządna faza discovery jest konieczna do zaprojektowania strategii. I dlatego warto zapłacić za nie obie – discovery oraz strategię. Można dzięki temu oszczędzić znaczną część budżetu. 

Jeśli potrzebujesz strategii marketingowej, komunikacyjnej, mediowej, kontentowej czy social mediowej – zapraszamy. Chętnie także pracujemy wspólnie z klientami nad strategią biznesową.

PROJEKTOWANIE CX

Customer Experience (Patient Experience, Employer Experience) – to jest klucz do długofalowego wzrostu biznesu. Audytujemy i projektujemy doświadczenie, traktując je holistycznie – od pierwszego kontaktu z marką (reklamą, produktem) po doświadczenie posprzedażowe, które z przypadkowego konsumenta może uczynić ambasadora marki. Nasza oferta kompleksowo odpowiada na potrzebę zaopiekowania całej ścieżki doświadczenia: media buying i content marketing daje możliwość optymalnej komunikacji na początku ścieżki, ux i seo wspierają doświadczenie digitalowe w ekosystemie klienta, a CRM, marketing automation i programy lojalnościowe zapewniają właściwe doświadczenie posprzedażowe.

Doradzamy, jak badać doświadczenie konsumenta na każdym etapie jego ścieżki. Wdrożenie mikro-badań, monitorujących gdzie mamy potencjalne punkty bólu a gdzie momenty zachwytu, pozwala optymalizować działania i poprawiać CX w długiej perspektywie. Empatyzowanie z użytkownikiem jest warte wysiłku – przekłada się na lepsze wyniki biznesowe (jak pokazują liczne badania). 

Pracujemy metodą Design Thinking (mamy na pokładzie certyfikowanego facylitatora tej metody).

KONTENT


“Content is everything” – to trochę na wyrost powiedziane, bo kontent to nie wszystko jednak, ale odgrywa kluczową rolę w doświadczeniu klienta. Zwłaszcza w czasach spadającej widoczności reklamy. Dobra strategia kontentowa wymaga współgrania z SEO i działaniami reklamowymi. Dlatego proponujemy klientom zaplanowanie i realizacje wszystkich tych aktywności, aby je zsynchronizować i osiągnąć efekt synergii. 

W ramach działań kontentowych dostarczamy treści na stronę / aplikację, do mediów własnych i publikacji zewnętrznych. Piszemy materiały stricte pod SEO jak i wysokiej jakości artykuły merytoryczne, wykorzystując ekspertów klienta czy zewnętrznych. 

Gdybyśmy jednym zdaniem mieli powiedzieć, co sądzimy o roli kontentu w biznesie, powiedzielibyśmy „jeśli nie masz budżetu na wszystko, inwestuj w dobry kontent”. 

P.S. I nie, pani Ania z księgowości nie stworzy dobrego kontentu tylko dlatego, że ma „lekkie pióro”.